Rekonstrukce tratí mezi Pražským Smíchovem a Černošicemi je hotová. Po čtyřech letech se budou moci po devítikilometrovém úseku místy vlaky prohánět až sto čtyřiceti kilometrovou rychlostí za hodinu. Přestavba za více než 4 miliardy korun zahrnovala modernizaci kolejí, nástupišť a trakčního vedení. Kompletně se proměnila i stanice v Radotíně.
Nová nádražní budova bude stát hned vedle staré. Teď už stojí základové a ocelové nosné konstrukce, vnitřní a obvodové zdivo, přípojky a zateplení objektu. Práce by měly pokračovat až do konce roku.
Starou budovu Městská část využije. Po přestavbě v ní bude sídlit služebna městské policie. Na trase mezi Prahou a Berounem jsou v plánu další projekty. Jde zejména o modernizaci úseku mezi Karlštejnem a Berounem. později také nová trať ze Smíchova do Berouna, která by podle původních plánů měla vést zčásti tunelem.