Letiště Praha rozšířilo nabídku o řadu nových gastronomických konceptů. Provozovat tak bude 14 obchodních jednotek, které mají reprezentovat celkem 11 gastronomických konceptů na ploše téměř 1 300 m2
Pokud tak cestující budou mít na občerstvení jen krátký čas, využít teď budou moci například nově otevřenou Bagetterii Boulevard, která si navíc pro své zákazníky připravila speciální menu boxy do letadla.
Vedle značek, které na českém trhu působí už delší dobu, se na letišti objevilo i několik novinek. Mezi nimi třeba značka Natoo, nabízející zdravější variantu rychlého občerstvení nebo koncept Bottega Prosecco Bar&Restaurant, určená pro cestující, kteří si chtějí své jídlo i na letišti vychutnat v exkluzivním stylu.
Při sestavování nabídky všech gastro obchodů byla důležitým kritériem rozmanitost a synergie. Jednotlivé koncepty se tak mají doplňovat a to nejen mezi sebou, ale i se stávající nabídkou na obou terminálech. Zohledněny jsou také různé skupiny cestujících, jejich kulturní i stravovací preference.
Ještě letos pak Letiště Praha plánuje zřídit novou průchozí bezcelní zónu. Ta cestujícím umožní lépe si prohlédnout produkty a také je vyzkoušet. Vzniknout má na Terminálu 2 bezprostředně za bezpečnostní kontrolou.